Könyvvizsgálati asszisztens
Bruttó órabér
2250Ft/óra
Megbízó: PKF Consulting Kft.
Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött
Érdekel a könyvelés világa és ráérsz heti 30 órában? Nem okoz nehézséget az angol nyelvtudás sem? Akkor ITT a helyed!
Kategória
Gazdasági
Budapest
Budapest II.
Cégbemutató
A PKF egy független tanácsadó irodákból álló nemzetközi hálózat, melynek hazai képviselete számviteli szolgáltatásokat nyújt főként nemzetközi cégeknek és vezető magyar nagyvállalatoknak. Gyakorlatias, megoldásorientált megközelítéssel dolgoznak, céljuk, hogy segítsenek ügyfeleiknek eligazodni a komplex kérdésekben is egyszerűen, nem engedve kompromisszumot a szolgáltatás minőségéből.
Feladatok
- Könyvvizsgálati ügyfelek szerződéseinek előkészítése, ügyfél- és számlázási adatok karbantartása, a beérkezett anyagok nyomon követése és az utómunkálatok elvégzése
- Ügyfelektől beérkező egyenlegközlő levelek kezelése, feldolgozása, továbbítása a könyvvizsgálati munkatársak részére
- Könyvvizsgálati munkatársak adminisztratív támogatása: az ügyfelektől ellenőrzésre elektronikusan bekért számlák, szerződések, egyéb dokumentumok beérkezésének figyelemmel kísérése, megfelelő helyre történő lementése, adott esetben formázása, papíron érkező dokumentumok szkennelése
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony preferáltan gazdasági vagy pénzügy számviteli területen
- Felhasználó szintű MS Office ismeret
- Alapfokú angol nyelvtudás
Munkaidő
- Hétfő és péntek között heti minimum 30-40 óra vállalása rugalmas beosztásban
Amit kínálunk
- Bruttó 2250 Ft/óra
-
Nemzetközi és magyar ügyfélkörtől érkező változatos szakmai munka
-
Heti angol nyelvi szakmai oktatás
-
Tapasztalt, támogató szellemű csapat
-
Rugalmas munkahely
-
Szakmai fejlődési lehetőség
- Hosszú távú diákmunka
Jelentkezés
Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.
Részletek
Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Gazdasági
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +írásban: +
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi
Kapcsolattartó: Nagy Alexandra (nagy.alexandra@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!