Adminisztrációs asszisztens

Bruttó órabér

1722Ft/óra

Megbízó: Magyar Telekom Nyrt.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Szeretnél betekintést nyerni egy nagyvállalat mindennapjaiba és értékes tapasztalatot szerezni az irodai ügyvitel világában? Ez a lehetőség helyszíni jelenlétet igényel, így személyesen tapasztalhatod meg a vállalati környezetet, építhetsz kapcsolatokat, és első kézből láthatod, hogyan működik egy innovatív nagyvállalat belülről.

Csatlakozz a Telekom diákcsapatához, és indítsd el a karriered!

Cégbemutató

A Magyar Telekom Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójaként több millió kapcsolattal kötődik ügyfelei életéhez. Törekednek az innovatív megoldásokra, amivel áthidalhatják a távolságot ember és ember között, állandó fejlesztéseikkel növelik az egyén lehetőségeit, így az ország versenyképességét.


Feladatok
  • Adatrögzítési, adatfeltöltési és egyéb irodai ügyviteli tevékenységek
  • Fénymásolás, szkennelés, nyomtatás
  • Iktatás, lefűzés
  • Számlarendezés
  • Borítékolás, postázás

Elvárások
  • Nappali tagozatos, aktív vagy passzív tagozatos tanulói/hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. év
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek

Munkaidő
  • Hétfőtől péntekig 7:00 - 17:00
  • Heti minimum 25 óra vállalása (optimális esetben heti 2-3 nap, napi 8-10 órában)

Amit kínálunk
  • Bruttó 1722Ft/óra diákbér (januárban emelés várható)
  • A cégnél eltöltött idő függvényében sávosan emelkedő órabér
  • Amíg nem vagy még 25 éves SZJA-mentességre lehetsz jogosult, így a bruttó béred, egyben nettó béred is lesz az adómentesség határáig
  • Rugalmas, órarendhez igazított beosztás
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség

Előnyök
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Ha felkeltette az érdeklődésedet ez a diákmunka, akkor töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Az önéletrajzodat ne felejtsd el frissíteni és feltölteni jelentkezésed mellé. 

Ha kérdésed lenne, tedd fel bátran a megadott e-mail címen.


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
2026-01-05
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++

Kapcsolattartó: Bozsó Henrietta (bozso.henrietta@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!