Adminisztratív asszisztens

Bruttó órabér

1550Ft/óra

Megbízó: UniCredit Bank Hungary Zrt.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Szívesen dolgoznál egy bankfiókban, ahol nagyon sok tapasztalatra szert tehetsz és ráérsz heti min. 20 órában 3 hónapon keresztül? Akkor ezt a lehetőséget Neked találták ki! Jelentkezz, hisz csak Rád vár az UniCredit Bank csapata!

Cégbemutató

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.


Feladatok
  • Irattározás
  • Hitelanyagok szkennelése
  • Hitelanyagok másolása
  • Költség-visszatérítések rögzítése

Elvárások
  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony 
  • Angol középszintű nyelvtudás
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig, 8:00-17:00 között végezhető diákmunka
  • Heti 20 óra vállalása

Amit kínálunk

  • Bruttó 1550 Ft/óra diákbér
  • Amíg nem vagy 25 éves szja mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is 1550 Ft lesz
  • Gyakorlati tudás elsajátítása
  • Szakmai gyakorlat leigazolás
  • Rövid távú munkalehetőség

Előnyök
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Légy szíves töltsd ki a lenti rövid űrlapot, csatold fényképes önéletrajzodat, majd kattints a "Jelentkezem" gombra. Keresni fogunk a megadott elérhetőségeiden.

Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Reményi Kálmán (remenyi.kalman@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!