Adminisztratív irodai munka

Bruttó órabér

1495Ft/óra

Megbízó: Vodafone

Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött

Irodai adminisztratív feladatok ellátására várjuk diákok jelentkezését.

Kategória

Irodai

Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Miskolc

Cégbemutató

A Vodafone Magyarország Zrt. elnyerte már az év Legjobb Munkahelye Díjat, a Mensa HungarIQa megmérettetésén az Év Intelligens Vállalatának bizonyult, valamint több szektort vizsgáló kutatási eredmények bizonyították, hogy náluk a legjobb ügyfélnek lenni.


Feladatok
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Adatbázisok kezelése

Elvárások
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Jó kommunikációs készség
  • MS Excel/Word alkalmazás ismerete
  • Precíz munkavégzés
  • Érettségi megléte

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig 8 órás műszakokban, reggel 7:00 óra és délután 17:00 óra között
  • Heti minimum 40 óra

Amit kínálunk

  • Bruttó bér: 1495 Ft/óra
  • Amíg nem vagy még 25 éves szja-mentességre lehetsz jogosult, így a bruttó béred, egyben nettó béred is lesz az adómentesség határáig
  • Hosszú távú diákmunka
  • Azonnali munkakezdés
  • Igényes munkahelyi környezet
  • Fiatalos légkör

Előnyök
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelv közép szintű ismerete

Jelentkezés

Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Kovács Eszter Nikolett (kovacs.eszter@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!