Irodai asszisztens

Bruttó órabér

2050Ft/óra

Megbízó: NielsenIQ

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Szívesen belelátnál egy piacvezető nemzetközi piackutató cég mindennapi működésébe? Jelentkezz bátran, ha már most szeretnéd elkezdeni a jövőd megalapozását és szeretnél egy pörgős csapat tagja lenni!

Cégbemutató

Partnerünk, a NielsenIQ világszerte több mint 100 országban, Európában 47 piacon tanulmányozza a fogyasztói társadalmat annak érdekében, hogy minél teljesebb képet tudjanak adni a vásárlói trendekről ügyfeleiknek. Hisznek abban, hogy a siker kulcsa az innováció, ezért arra törekednek, hogy minél jobb megoldásokat alakítsanak ki annak érdekében, hogy partnereik megfeleljenek a fogyasztói elvárásoknak.


Feladatok
  • Belső céges kommunikációk támogatása, hírlevelek szerkesztése
  • Online és irodai események szervezése, koordinálása (pl.csapatépítők és társadalmi felelősségvállalást elősegítő kezdeményezések)
  • Céges autóflotta adminisztrációja, taxi használat koordinálása
  • Fordítási feladatok
  • A központi e-mailek kezelése
  • Irodai eszközök rendelése, nyilvántartása
  • Egyéb adminisztrációs, irodai feladatok ellátása

Elvárások
  • Aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Felsőfokú angol nyelvtudás
  • Microsoft Office programok magabiztos ismerete

Munkaidő
  • Hétköznapokon, rugalmasan végezhető diákmunka
  • Heti minimum 20 óra vállalása
  • Hosszú távú munkalehetőség

Amit kínálunk
  • Bruttó 2050 Ft/óra
  • Amíg nem vagy 25 éves szja mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is min. 2050 Ft lesz
  • Home Office lehetőség
  • Nemzetközi környezet
  • Fizetett szabadság
  • Karrier lehetőség (a gyakornoki időt követően akár főállású pozícióra is számíthatsz)

Jelentkezés

Ha felkeltette érdeklődésed a pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és csatold önéletrajzodat! Ha kérdésed lenne, keress minket a megadott e-mail címen!


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +++írásban: +++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: +++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Ifj. Medvegy István (medvegy.istvan.jr@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod! *

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!