CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern

Bruttó órabér

2200Ft/óra

Megbízó: Schneider Electric

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Érdekel logisztika, vagy esetleg ilyen területen tanulsz? Munkát keresel és szeretnél egy innovatív, elismert nagyvállalatnál tapasztalatot szerezni? Akkor ne habozz tovább, jelentkezz a Schneiderhez!

Cégbemutató

A Schneider Electric a világ egyik vezető vállalata a villamosipar területén. Termékeikkel és rendszereikkel az energiamenedzsment és villamosenergia-elosztás, az ipari folyamatok irányítástechnikája és automatizálása, az épületautomatizálás és biztonság, a kritikus energiaellátás és hűtés, az installációs rendszerek és vezérlés területén nyújtanak megoldásokat.


Feladatok
  • Szállítási ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása, kezelése
  • Szükség esetén támogatás nyújtása, akár országos szinten is, más részlegek bevonásával
  • A visszatérő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, a kiváltó okok elemzése, kijavítása és megelőzése
  • Aktív kommunikáció más részlegekkel a probléma kezelése és megoldása érdekében
  • A jogi követelményeknek és a belső utasításoknak való megfelelés folyamatos ellenőrzése
  • A felelősségi körébe tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és értékelése alapján
  • Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása - G8D, 5W2H, gyökeres okok elemzése
  • Különböző projektekben való részvétel az ügyfélszolgálat és az elégedettség növelése érdekében

Elvárások
  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony legalább még 1 évig
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Magabiztos szintű MS Office ismeret (Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Jó kommunikációs készségek

Munkaidő
  • Heti minimum 20-24 óra vállalása
  • Minden hétköznap napi akár 8 órában végezhető munka

Amit kínálunk
  • Bruttó 2200 Ft/óra
  • Részleges home office lehetőség, a betanítás után
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Céges buszjárat biztosítása

Előnyök
  • Heti 40 óra vállalása
  • Logisztikai vagy mérnöki területen folytatott tanulmányok
  • ERP rendszer ismerete

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +++írásban: +++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Józsa Rebeka (jozsa.rebeka@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!