HR Adminisztrációs gyakornok olasz nyelvtudással

Bruttó órabér

2100Ft/óra

Megbízó: VSSB Vodafone Szolgáltató Központ Budapest Zrt.

Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött

Szeretnél valódi tapasztalatot szerezni a HR világában egy dinamikus, nemzetközi vállalatnál? A Vodafone Shared Services Budapest most lehetőséget kínál, hogy olasz nyelvtudásodat kamatoztasd és betekintést nyerj a HR-adminisztráció kulisszái mögé. Jelentkezz még ma!

Cégbemutató

A Vodafone Shared Services Budapest (VSSB) a Vodafone Csoport nemzetközi szolgáltató központja, amely 2007 óta működik Magyarországon. A vállalat kulcsszerepet tölt be a Vodafone globális működésének támogatásában több területen, mint például pénzügy, IT, HR, beszerzés és üzleti elemzés. A budapesti központ sokszínű, multinacionális csapatnak ad otthont, amely több mint 50 nemzet képviseletét foglalja magában, és innovatív, rugalmas, fejlődést támogató munkakörnyezetet kínál. A VSSB célja, hogy értéket teremtsen a Vodafone globális üzleti tevékenységéhez, miközben kiváló karrierlehetőségeket biztosít tehetséges fiatal szakemberek számára.


Feladatok
  • HR Adminidsztrációs teendők ellátása
  • Szervezeti változások, előléptetések, munkakör- vagy bérváltozások rögzítése
  • Új belépők adatainak rögzítése a rendszerben
  • A kapcsolódó dokumentációk kezelése
  • Együttműködés a nemzetközi HR csapattal

Elvárások
  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Magabiztos angol és olasz nyelvtudás (B2–C1 szint)
  • Gazdasági vagy HR területen szerzett tapasztalatok
  • MS Office programok felhasználó szintű használata

Munkaidő
  • Rugalmas munkarend heti min. 30 órában
  • Munkavégzés általános irodai munkaidőben
  • Hosszú távú fejlődési lehetőség

Amit kínálunk
  • Bruttó 2100 Ft/óra
  • Home Office lehetőség (heti 1 nap irodai jelenlét)



Jelentkezés

Ha érdekel ez a pozíció, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és csatold az önéletrajzodat. Kollégáink a lehető leghamarabb felvesszik veled a kapcsolatot.


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció
Munkakör:
HR,Marketing
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
olaszszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Barczikay Réka (barczikay.reka@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!