Operatív koordinátor (személyszállítás)
Csatlakozz hozzánk Operatív Koordinátorként, ahol kulcsszereped lesz a sofőrök és fuvarok napi irányításában, a foglalások és utazások gördülékeny lebonyolításában, valamint a partnerekkel és utasokkal való kapcsolattartásban. Ha szeretsz szervezni, átlátni folyamatokat és biztosítani a zökkenőmentes működést, nálunk a helyed!
Kategória
Irodai
Cégbemutató
Partnercégünk fix díjas, előre foglalható személyszállítási szolgáltatásokat nyújt Budapesten és környékén. Fő tevékenységünk a reptéri transzferek, valamint a hotel- és partneri fuvarok lebonyolítása.
Feladatok
- Sofőrök és fuvarok napi koordinálása
- Foglalások kezelése, adminisztráció
- Kapcsolattartás utasokkal és partnerekkel
- Diszpécseri feladatok, fuvarok kiosztása
- Riportok és kimutatások készítése
Elvárások
- Legalább 1-2 év hasonló munkakörben (pl. diszpécser, fuvarszervező, ügyfélszolgálat) szerzett tapasztalat
- Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú hozzáállás
- Magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, e-mail, adminisztrációs rendszerek)
- Precizitás, jó szervezőkészség, problémamegoldó szemlélet
- Középfokú angol nyelvtudás
Munkaidő
- 8:00-17:00
- Normál munkarendben
- Heti 40 óra vállalása
Amit kínálunk
- 2100 Ft/ óra
- Céges mobiltelefon és laptop
- Fiatalos, támogató csapat
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Jelentkezés
Töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatolj egy CV-t! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott email címen.
Részletek
Kapcsolattartó: Ifj. Medvegy István (medvegy.istvan.jr@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!