Facilities Intern

Bruttó órabér

2200Ft/óra

Megbízó: Sony Europe B.V.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Is precision and accuracy important to you? Do you want to gain experience in a professional environment? Are you interested in the world of sales? Do you speak English well? If your answer is yes, don't hesitate and apply!

Cégbemutató

Sony's corporate social responsibility activities reflect its commitment to progress and good business conduct, and to creating products, services and content that inspire everyone in the world. Their aim is to use the power of creativity and technology to fill the world with emotions and experiences.


Feladatok
  • Meet and greet visitors, coordinate and set up meeting rooms and other requirements.
  • Manage office stationery supplies (including paper for MFPs).
  • Raise and process Purchase Orders.
  • Handle invoices in a timely manner.
  • Manage mail room, courier services, and bookings.
  • Perform switchboard tasks, handling incoming calls.
  • Ensure all associated paperwork is completed and maintained in an orderly and timely manner.
  • Provide support during planned and reactive maintenance activities.
  • Manage reactive jobs and PPM in Vantify.
  • Handle day-to-day badge and visitor pass requests.
  • Manage and maintain archive records.
  • Update assets and inventory databases.
  • Support in KPI reporting.
  • Assist with office moves and related logistics.
  • Support the FM team during projects and emergencies when required.
  • Take and distribute minutes of meetings and calls.
  • Manage queries and messages from the client in a timely, efficient, friendly, and helpful manner.
  • Perform any other duties as required by the Line Manager.

Elvárások
  • Active or passive student status (at least one year finished)
  • Advanced English knowledge
  • Knowledge of MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • High level of customer care skills
  • A high level of communication skills

Munkaidő
  • Working hours on weekdays (between 08:30- 12:30)
  • Availability to work 20 hours per week
  • Long-term development opportunity

Amit kínálunk
  • 2200 Ft/hour in gross
  • Modern, multinational environment
  • Diversified professional experience
  • Opportunity to partly work from home

Előnyök
  • Relevant work experience

Jelentkezés

If you are interested in this position please fill out the form below and upload your CV.


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
ASAP
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Barczikay Réka (barczikay.reka@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!