Adminisztrációs asszisztens
Bruttó órabér
1900Ft/óra
Megbízó: NRGWorks Kft.
Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között
Ráérsz heti 20 órában és szívesen dolgoznál egy olyan cégnél, ahol lehetőséged van bepillantást nyerni a különböző irodai folyamatokba? Precíz vagy és szereted az adminisztratív feladatokat? Ha válaszod igen, akkor csak Rád vár az NRGWorks Kft. csapata!
Kategória
Irodai
Budapest
Budapest X.
Cégbemutató
Az NRG Services Kft. több mint 11 éve van jelen az energetikai beruházások területén. A hagyományos villamos tervezésen, engedélyeztetésen és kivitelezésen túl, az egyre inkább teret hódító alternatív energiák, mint például nap, víz, szél, biogáz hasznosítására specializálódott.
Feladatok
- Beérkező vagy kimenő anyagok nyomon követése számítógépes, ügyviteli szoftverben
- Interneten keresztül megrendelések indítása
- Ad hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
- Nappali tagozatos, aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
- Betöltött 18. életév
- MS Office (Excel, Word) magabiztos ismerete
Munkaidő
- Hétköznapokon előre egyeztetett beosztás alapján
- Heti minimum 20 óra vállalása irodai munkarendben
Amit kínálunk
- Bruttó 1900 Ft/óra diákbér
- Amíg nem vagy 25 éves szja mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is 1900 Ft lesz
-
Szakmai gyakorlat leigazolása
-
Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Előnyök
- Pénzügyi / számivteli / kereskedelmi tanulmányok
Jelentkezés
Kérjük, hogy töltsd ki a lenti űrlapot, majd nyomd meg a jelentkezés gombot. A munkatársaink keresni fognak a megadott elérhetőségeiden!
Részletek
Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / adminisztrációs asszisztens
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi
Kapcsolattartó: Drevenka Henrietta (drevenka.henrietta@minddiak.hu)