Adminisztrációs asszisztens

Bruttó órabér

1704Ft/óra

Megbízó: DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Szívesen dolgoznál adminisztrációs munkakörben? Akkor ez a diákmunka csak Rád vár! Várjuk jelentkezésed!

Cégbemutató

A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. (DIGI) egy távközlési és médiaszolgáltató vállalat. A DIGI márkanevet 2006-ban vezették be Magyarországon. A cég műholdas és kábeltelevízió-, vezetékes/mobilinternet-, valamint telefon szolgáltatásaival Magyarországon kívül Romániában, Olaszországban és Spanyolországban is jelen van. Emellett számos televízió és rádiócsatornát üzemeltet a kelet-európai régióban.


Feladatok
  • Mobil készülékek, SIM kártyák nyilvántartása, adiminisztrálása, kiadása
  • Adatbázis szerkesztése
  • Nyilvántartási rendszer naprakészen tartása

Elvárások
  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Magabiztos MS Office ismeretek

Munkaidő

  • Heti minimum 25 órában
  • Hétfőtől péntekig, általános irodai munkarendben

Amit kínálunk

  • Bruttó 1704 Ft/óra diákbér
  • Azonnali munkakezdés
  • Hosszú távú diákmunka lehetőség
  • Szakmai gyakorlat leigazolása


Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni! Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen!

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: +++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Misalek Kata (misalek.kata@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!