Adminisztrációs gyakornok

Bruttó órabér

1800Ft/óra

Megbízó: UNIQA Biztosító Zrt.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között
Szívesen töltenéd az iskola mellett a szabadidődet pénzkereséssel? Otthonosan mozogsz gazdasági területen és nem riadsz vissza az adminisztrációs feladatoktól? Ha a válaszod igen, akkor Téged keresünk erre a diákmunkára!

Cégbemutató

Az UNIQA Biztosító a vezető biztosítótársaságok közé tartozik. Az UNIQA csoport, közel 21 ezer munkatársával törekszik arra, hogy folyamatosan a legmagasabb színvonalú termékeket és szolgáltatást nyújtsa! Itt a remek lehetőség, hogy Te is közéjük tartozz!


Feladatok
  • Szerződések szkennelése, iktatása
  • Adatrögzítés
  • Üzletkötői adatok frissítése
  • Biztosítási állományokkal kapcsolatos adminisztráció
  • Dokumentumfeltöltés
  • Adat-átvezetés a belső rendszerek között

Elvárások
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. életév 
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek 
  • Kiváló kommunikációs képesség

Munkaidő 

  • Hétfőtől pénteking irodaidőben 
  • Heti 20 óra vállalásával
  • Rugalmas beosztásban

Amit kínálunk 

  • Bruttó 1800 Ft/óra 
  • Értékesítési bónusz 
  • Szakmai gyakorlat leigazolása 
  • Rövid távú diákmunka-lehetőség

Jelentkezés 

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címen.

Részletek

Szakterület:
Kereskedelem/ Értékesítés / értékesítési asszisztens
Munkakör:
Ügyfélszolgálat
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Juhász Barbara (juhasz.barbara@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!