Adminisztrációs gyakornok Xpend területen

Bruttó órabér

1580Ft/óra

Megbízó: Novartis Hungária Kft.

Munkaidő sáv
Heti 20 óra alatt

Szívesen dolgoznál egy multinacionális gyógyszeripari cégnél, adminisztrációs munkakörben Xpend területen? Magabiztosan beszélsz angolul? Ha igen, jelentkezz és legyél tagja a Novartis gyakornoki csapatának!

Cégbemutató

A Novartis egy svájci központú egészségügyi vállalat, amely a betegek folyamatosan változó szükségleteire nyújt megoldásokat világszerte. A világ egyik vezető egészségügyi vállalataként a tudományos alapokon nyugvó innovációt ötvözik a digitális technológiai megoldásokkal. Küldetésük, hogy új gyógymódokat fedezzenek fel. A Novartis 109 ezer főt foglalkoztat, több mint 140 különböző nemzetiségből. Termékei világszerte csaknem 800 millió emberhez jutnak el.


Feladatok
  • Az Xpend-re vonatkozó kiadási/esemény/szerződés adatainak kezelése
  • Xpend közvetlen kiadásainak ellenőrzése (NCC-ellenőrzés)
  • CR-adatok biztosítása és leképezése az Xpend portálon
  • Hozzájárulás státuszának dokumentálása a CR és a kiadások szintjén
  • Hibafigyelés és problémamegoldás
  • Nyilvánosságnak szóló közzétételi riportálás
  • Határokon átnyúló kiadások kezelése
  • Kapcsolattartás az üzleti tulajdonosokkal
  • A helyi Xpend Sharepoint kezelése

Elvárások
  • Aktív vagy passzív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony legalább 1 évig
  • Felsőfokú, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (külföldi vezető)
  • Magabiztos MS Office ismeretek

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig, heti minimum 15-20 órában
  • Rugalmas, órarendhez igazított beosztásban

Amit kínálunk

  • Bruttó 1580 Ft/óra diákbér
  • Hosszú távú diákmunka
  • Home office munkavégzés
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Szakmai fejlődés
  • Konstruktív visszajelzés a munkavégzéssel kapcsolatban
  • Dinamikus, fiatalos csapat
  • Jól megközelíthető iroda a Móricz Zsigmond körtérnél

Előnyök
  • SharePoint és Xpend alapszintű ismerete

Jelentkezés

Amennyiben a diákmunka felkeltette az érdeklődésed, töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni! Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen!

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +++írásban: +++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Misalek Kata (misalek.kata@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!