Adminisztratív gyakornok

Bruttó órabér

1705Ft/óra

Megbízó: Allianz

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Dolgozz központi helyen, a Népligetnél egy modern irodaházban és tapasztald meg Te is, hogy milyen egy nagyvállalat csapatában dolgozni! A feladatok adminisztratív jellegűek, mindent megtanítanak!

Cégbemutató

Dolgozz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatójánál, a magyar biztosítási piac piacvezetőjénél.

Az Allianz Hungária Zrt. 2015-ben elnyerte a Legjobb Munkahely címet. Többszörös Superbrands és Business Superbrands díjas, továbbá 2016-ban másodszor nyerte el a World Finance Global Insurance Award 2016 versenyen a legjobb magyar General Insurance Company 2016 címet.


Feladatok
  • Postázás, iratok iktatása közös tárhelyre
  • Adatrögzítés, szkennelés
  • Egyéb ad hoc jellegű feladatok

Elvárások
  • Nappali tagozatos hallgatói jogvizsony
  • Megbízhatóság
  • Pontosság, precizitás
  • Excel és Word felhasználói szintű ismerete

Munkaidő

  • Hétfőtől - csütörtökig 8.00-16.30, pénteken 8.00-14.00
  • Napi 4-8 órában végezhető diákmunka, akár heti 2-3 alkalommal is
  • Heti 20 óra vállalása elvárt

Amit Kínálunk

  • Modern irodai környezet, szuper csapat
  • Folyamatos munkalehetőség
  • Br. 1705 Ft/óra

Előnyök
  • angol és/vagy német nyelvtudás

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címen.

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali kezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftverszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Gyurácz Tibor (gyuracz.tibor@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!