Adminisztratív munkatárs

Bruttó órabér

1834Ft/óra

Megbízó: NÖF Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Kft.

Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött
Szívesen végeznél egyszerű, de felelősségteljes diákmunkát? Ráérsz heti 32 órában egyetem mellett és szeretnéd kipróbálni magadat? Akkor ezt a lehetőséget Neked találták ki! Jelentkezz, és legyél Te a NÖF Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Kft. csapatának legújabb tagja!

Cégbemutató

A NÖF Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Kft. célja, hogy országos jelentőségű műemléki épületek felújításával, valamint azok felelős üzemeltetésével hozzájáruljon nemzeti épített örökségünk megőrzéséhez, valamint azok bemutatásához.


Feladatok
  • Iratkezelés, iratrendezés
  • Irattári dobozok rendszerezése, pakolása
  • Adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások
  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony 
  • Jó kommunikációs és együttműködési készség

Munkaidő

  • Hétfőtől csütörtökig 9:00 és 16:00 között, pénteken 9:00 és 13:00 között végezhető diákmunka
  • Heti min. 32 óra vállalása 

Amit kínálunk

  • Bruttó 1834 Ft/óra diákbér
  • Amíg nem vagy 25 éves szja mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is 1834 Ft lesz
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Rövid távú munkalehetőség

Jelentkezés

Amennyiben felkeltette érdeklődésed ez a diákmunka, akkor légy szíves töltsd ki a lenti rövid űrlapot, csatold fényképes önéletrajzodat, majd kattints a "Jelentkezem" gombra. Keresni fogunk a megadott elérhetőségeiden.

Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Reményi Kálmán (remenyi.kalman@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!