Adminisztrátor
Bruttó órabér
2145Ft/óra
Megbízó: Generali Biztosító Zrt.
Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött
Ha csak néhány hónapra keresel munkalehetőséget és ráérsz heti 30 órában otthonról dolgozni, jelentkezz adminisztrátori pozíciónkra a Generali Biztosító Zrt-hez!
Kategória
Irodai
Cégbemutató
A Generali Biztosító Zrt. meghatározó piaci szereplő hazánkban, évek óta stabil piaci részesedéssel. A szervezetben dolgozók elszánt csapatként támogatják munkájukkal a Generali Biztosító gazdasági tevékenységét, eredményességét
Feladatok
- Middle office feladatok ellátása
- Ügyfél- és szerződésadatok kezelése
- Pótlólagos igazolások és dokumentumok készítése, továbbítása
- Ügyféligények feldolgozása
- Írásos információnyújtás
- Listák feldolgozása
- Díjvisszautalás
- Adatrögzítés
Elvárások
- Nappali tagozatos passzív vagy aktív hallgatói jogviszony
- Haladó szintű számítógépes felhasználói ismeretek
- Adminisztratív feladatok elvégzésében jártasság
- Proaktívitás
- Jó kommunikációs képesség
Munkaidő
- Heti minimum 30 óra vállalása
- Hétfőtől péntekig 08.00-18.00 között végezhető munka
- Órarendhez igazodó beosztások
- 2026. április 30-ig tartó diákmunka
Amit kínálunk
- Bruttó 2145 Ft/óra diákbér
- Teljes home office
- Rövid távú lehetőség
Előnyök
- Angol/német nyelvtudás
- Heti 40 óra vállalása
- Ügyfélkapcsolati területen szerzett tapasztalat
Jelentkezés
Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címen.
Részletek
Kapcsolattartó: Borbás Nóra (borbas.nora@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!