Alkalmi adminisztratív munka
Bruttó órabér
1874Ft/óra
Munkaidő sáv
Heti 20 óra alatt
Érdekel a pénzkeresési lehetőség? Ráérsz 1-2 hetes adminisztratív munkára? Ha a válasz igen, akkor várjuk a jelentkezésed!
Kategória
Irodai
Pest megye
Törökbálint
Cégbemutató
A Yettel Magyarország azon dolgozik, hogy számodra is alapvetéssé váljanak a mobilkommunikáció és a mobilinternet előnyei, méghozzá Európa egyik leggyorsabb 5G hálózatán. Nézz filmet, tanulj, vegyél autópálya matricát útközben, mobilról, vagy csak intézd banki ügyeidet, vagy vállalkozásod vezetését a fotelből, kényelmesen! A Yettel csapat arra fókuszál, hogy a telekommunikációs folyamatok egyszerűbbé tegyék az életed, és felfedezhesd velük a világot, úgy, ahogy te szeretnéd! A Yettelnél a legnagyobb értéket a kollégák képviselik. Náluk behozhatsz mindent, ami Te vagy, és valódi hatással lehetsz a világra! Izgalmas projektekbe, jó csapatba és különleges környezetbe várnak Téged, több mint 1800 kolléga közé.
Feladatok
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Parkolási rendszerrel kapcsolatos tevékenységek ellátása
- Kb. 400 db kártya és matrica kiosztása, ennek adminisztrálása a belső rendszerben is
Elvárások
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- MS Office ismerete
Munkaidő
- Heti 1-2 nap vállalása
Amit kínálunk
- Bruttó 1874 Ft/óra
Jelentkezés
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció írj egy e-mailt a balogh.zoltan@minddiak.hu e-mail címre vagy töltsd ki a lenti űrlapot!
Részletek
Kapcsolattartó: Balogh Zoltán (balogh.zoltan@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!