Back office asszisztens

Bruttó órabér

1495Ft/óra

Megbízó: Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet

Az Excel és Word remek eszközök, melyek rengeteg lehetőséget tartalmaznak- ha Te is egyetértesz ezzel a kijelentéssel, és szívesen támogatnád az IT csapatot különböző feladatokban, ezt munkát Neked találták ki. Jelentkezz, kamatoztasd tudásod, tanulj minden nap valami újat!

Cégbemutató

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) gyógyszerészeti államigazgatási feladatokat lát el, valamint egészségügyi államigazgatási szervként is működik. Most te is részese lehetsz a csapatuknak!


Feladatok
  • IT csapat támogatása a napi feladatok elvégzésében
  • Excel táblázatok kezelése
  • Word dokumentumok kezelése
  • Iratok szkennelése, iktatása
  • Jelenléti ívek vezetése
  • Helpdesk feladatokban való részvétel

Elvárások
  • Érvényes nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. életév
  • Alapszintű informatikai ismeretek

Munkaidő

  • Hétköznaponként irodai nyitvatartási időben
  • Rugalmas beosztásban végezhető diákmunka
  • Heti 20, 30 vagy 40 óra vállalásával

Amit kínálunk

  • Br. 1495 Ft/óra
  • Megismerheted egy államigazgatási szerv működését
  • Belvárosi munkahely
  • Támogató csapat
  • Hosszú távú munkalehetőség


Jelentkezés

Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
IT,Mérnök
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Juhász Barbara (juhasz.barbara@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Töltsd fel az önéletrajzod!