Facility gyakornok
Bruttó órabér
2200Ft/óra

Megbízó: Sony Europe B.V.
Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között
Fontos számodra a precizitás és a pontosság? Szeretnél tapasztalatot szerezni egy professzionális környezetben? Érdekel az értékesítés világa? Jól beszélsz angolul? Ha a válaszod igen, ne habozz, és jelentkezz!
Kategória
Irodai
Cégbemutató
A Sony vállalati társadalmi felelősségvállalási tevékenységei tükrözik elkötelezettségüket a fejlődés és a helyes üzleti magatartás mellett, valamint olyan termékek, szolgáltatások és tartalmak létrehozása mellett, amelyek a világon mindenkit inspirálhatnak. Céljuk, hogy a kreativitás és a technológia erejét használva megtöltsék a világot érzelmekkel és élményekkel.
Feladatok
- Látogatók fogadása, eligazítása, valamint tárgyalótermek és egyéb igények koordinálása, előkészítése.
- Irodai papíráruk (beleértve a nyomtatók papírját) kezelése és utánrendelése.
- Megrendelések (Purchase Order) rögzítése és feldolgozása.
- Számlák kezelése és továbbítása határidőre.
- Postázás, futárszolgálatok és foglalások (pl. szállítás, kézbesítés) koordinálása.
- Központi telefonvonal (switchboard) kezelése, bejövő hívások fogadása.
- A kapcsolódó adminisztráció pontos és naprakész vezetése.
- Támogatás nyújtása tervezett és eseti karbantartási munkák során.
- Bejelentett hibák (reactive jobs) és megelőző karbantartási feladatok (PPM) kezelése a Vantify rendszerben.
- Belépőkártya- és látogatói kártya-igények kezelése.
- Iratarchívum kezelése és karbantartása.
- Eszköz- és készletnyilvántartások frissítése.
- KPI (teljesítménymutató) riportok elkészítésének támogatása.
- Irodaköltözések és a kapcsolódó logisztikai feladatok segítése.
- Az FM (Facility Management) csapat támogatása projektek és szükséghelyzetek esetén.
- Meetingek és hívások jegyzőkönyvének elkészítése és továbbítása.
- Ügyféligények és üzenetek kezelése gyorsan, hatékonyan, barátságosan és segítőkészen.
- Egyéb, a közvetlen vezető által meghatározott feladatok ellátása.
Elvárások
- Aktív vagy passzív hallgatói jogviszony (legalább egy lezárt tanévvel)
- Magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás
- MS Office ismeretek (különösen Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Kiemelkedő ügyfélkezelési készségek
- Magas szintű kommunikációs készség
Munkaidő
- Munkavégzés hétköznapokon, 08:30 és 12:30 között
- Heti 20 órás munkavégzés
- Hosszú távú fejlődési lehetőség a pozícióban
Amit kínálunk
- Bruttó 2200 Ft/óra munkabér
- Modern, multinacionális környezet
- Céges laptop
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Előnyök
- Releváns szakmai tapasztalat
Jelentkezés
Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.
Részletek
Kapcsolattartó: Barczikay Réka (barczikay.reka@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!