Facility gyakornok

Bruttó órabér

2200Ft/óra

Megbízó: Sony Europe B.V.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Fontos számodra a precizitás és a pontosság? Szeretnél tapasztalatot szerezni egy professzionális környezetben? Érdekel az értékesítés világa? Jól beszélsz angolul? Ha a válaszod igen, ne habozz, és jelentkezz!

Cégbemutató

A Sony vállalati társadalmi felelősségvállalási tevékenységei tükrözik elkötelezettségüket a fejlődés és a helyes üzleti magatartás mellett, valamint olyan termékek, szolgáltatások és tartalmak létrehozása mellett, amelyek a világon mindenkit inspirálhatnak. Céljuk, hogy a kreativitás és a technológia erejét használva megtöltsék a világot érzelmekkel és élményekkel.


Feladatok
  • Látogatók fogadása, eligazítása, valamint tárgyalótermek és egyéb igények koordinálása, előkészítése.
  • Irodai papíráruk (beleértve a nyomtatók papírját) kezelése és utánrendelése.
  • Megrendelések (Purchase Order) rögzítése és feldolgozása.
  • Számlák kezelése és továbbítása határidőre.
  • Postázás, futárszolgálatok és foglalások (pl. szállítás, kézbesítés) koordinálása.
  • Központi telefonvonal (switchboard) kezelése, bejövő hívások fogadása.
  • A kapcsolódó adminisztráció pontos és naprakész vezetése.
  • Támogatás nyújtása tervezett és eseti karbantartási munkák során.
  • Bejelentett hibák (reactive jobs) és megelőző karbantartási feladatok (PPM) kezelése a Vantify rendszerben.
  • Belépőkártya- és látogatói kártya-igények kezelése.
  • Iratarchívum kezelése és karbantartása.
  • Eszköz- és készletnyilvántartások frissítése.
  • KPI (teljesítménymutató) riportok elkészítésének támogatása.
  • Irodaköltözések és a kapcsolódó logisztikai feladatok segítése.
  • Az FM (Facility Management) csapat támogatása projektek és szükséghelyzetek esetén.
  • Meetingek és hívások jegyzőkönyvének elkészítése és továbbítása.
  • Ügyféligények és üzenetek kezelése gyorsan, hatékonyan, barátságosan és segítőkészen.
  • Egyéb, a közvetlen vezető által meghatározott feladatok ellátása.

Elvárások
  • Aktív vagy passzív hallgatói jogviszony (legalább egy lezárt tanévvel)
  • Magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • MS Office ismeretek (különösen Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Kiemelkedő ügyfélkezelési készségek
  • Magas szintű kommunikációs készség

Munkaidő
  • Munkavégzés hétköznapokon, 08:30 és 12:30 között
  • Heti 20 órás munkavégzés
  • Hosszú távú fejlődési lehetőség a pozícióban

Amit kínálunk
  • Bruttó 2200 Ft/óra munkabér
  • Modern, multinacionális környezet
  • Céges laptop
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség

Előnyök
  • Releváns szakmai tapasztalat

Jelentkezés

Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Barczikay Réka (barczikay.reka@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!