HR gyakornok
Bruttó órabér
2400Ft/óra
Megbízó: Konica Minolta
Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között
Ha szeretnél belelátni a HR világába, szeretsz szervezni, pörögsz az emberek között, és az adminisztráció sem riaszt el, akkor itt a helyed! Itt nem kávéfőzéssel telik a gyakornokság: dokumentumkezelés, toborzás, onboarding, kommunikációs anyagok és közösségi programok szervezése vár rád. Ha precíz vagy, jól kezeled az Excelt, és nyitott vagy az új kihívásokra, akkor csatlakozz, és szerezd meg az első igazi HR-es tapasztalataidat egy szuper csapatban!
Kategória
HR,Marketing
Cégbemutató
A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatásokat nyújt, melyeknek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra, valamint biztonságra vonatkozó megoldások.
Feladatok
- Bár partnerünk folyamatait folyamatosan digitalizálja, és ebben gyakornokként te is részt fogsz venni, továbbra is vannak papíralapú dokumentumok, melyek kezelésében, naprakész nyilvántartásában és archiválásában fontos szerepet kapsz majd. Ilyen feladat lehet a személyi anyagok karbantartása, ellenőrzése, archiválása és selejtezése, a kötelező orvosi vizsgálatok nyomon követése, az onboarding dokumentumok összekészítése, táppénzes papírok kezelése, jelenléti ívek ellenőrzése, postázás, szolgáltatói szerződések archiválása, irodaszer rendelés stb.
- Emellett részt veszel a munkavállalók támogatásában, a beérkező kérdések megválaszolásában és vállalati kommunikációs anyagok összeállításában.
- A toborzási folyamatokba is beletanulhatsz, így szerepet vállalhatsz a gyakornokok kiválasztásában, a jelöltekkel és diákszervezetekkel való kapcsolattartásban, interjúk lebonyolításában és döntéstámogatásban.
- Kreatív és szervezői készségeit kamatoztathatod a hírlevél szerkesztőbizottságában, onboarding napok és indukciós események előkészítésében, közösségi programok megvalósításában és a gyakornoki közösség építésében.
- A munka főként Excellel és HRmaster IT rendszerrel zajlik, így adatbázis- és riportkészítési feladatokat is el fogsz látni.
Elvárások
- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok HR szakirányon
- MS Office programok erős felhasználói szintű kezelése (Excel, PowerPoint, Outlook)
- Középszintű angol nyelvismeret
- Nyitott személyiség, aki szívesen kommunikál
- Pontos, kreatív, jó problémamegoldó és szervezőkészség
- Proaktivitás, önállóság
Munkaidő
- Hétfőtől péntekig irodai munkarendben (H-CS 08:00-17:00; P:08:00-14:30) heti minimum 25 óra vállalása elvárt, rugalmas a tanulmányokhoz illeszkedő beosztással
- A hónap utolsó és a következő hónap első 1-2 napja mindig feladatokkal terhelt, ezeken a napokon mindenképp számítanának rád
Amit kínálunk
- Bruttó 2.400 Ft-os órabér
- Multinacionális hátterű, de mégis családias hangulatú szervezet
- Vállalati rendezvények
- Mobiltelefon és laptop
- Magánegészségügyi ellátás biztosítása (Medicover)
- Hibrid munkavégzési lehetőség
- Professzionális, szakmai támogatás
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Jelentkezés
Ha magadra ismertél, nincs egyéb teendőd, mint kitölteni az alábbi űrlapunkat és egy fényképes önéletrajz feltöltésével véglegesíteni a jelentkezésed. Amennyiben kérdésed adódott, bátran keresd a pozícióhoz megadott kapcsolattartót.
Részletek
Kapcsolattartó: Obóczki Eszter (oboczki.eszter@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!