Irodai asszisztens IT területen

Bruttó órabér

1720Ft/óra

Megbízó: LIDL

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Vonz az IT világa és szívesen szereznél szakirányú tapasztalatot vagy kifejezetten szakmai gyakorlati helyet keresel? Ráérsz hosszú távon, heti minimum 25-35 órában? Dolgozz velünk és legyél Te is a Lidl Magyarország IT Service & Support csapatának tagja! 

Cégbemutató

A Lidl Magyarország nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc, amely 2004 óta van jelen Magyarországon. Európa és a világ egyéb térségeinek vezető élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatai közé tartozik, rendkívül fontos számukra a minőség és a jól működő partneri együttműködések. Csatlakozz Te is ehhez a csapathoz! 


Feladatok
  • IT eszközökhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok
  • Számlázáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok
  • Leltározásban való részvétel
  • IT projektek adminisztratív támogatása

Elvárások
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony 
  • 18. betöltött életév

Munkaidő 

  • Heti minimum 25-35 óra vállalása

Amit kínálunk

  • Bérezés: bruttó 1720 Ft/óra
  • Amíg nem vagy 25 éves szja mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is minimum 1720 Ft lesz
  • Betanulást követően részleges home office lehetőség
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség

Előnyök
  • IT területen szerzett korábbi tapasztalat

Jelentkezés

Amennyiben felkeltette érdeklődésed az alábbi pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre!

Részletek

Szakterület:
IT/Informatika / IT asszisztens
Munkakör:
IT,Mérnök
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges végzettségek:
Középiskola

Kapcsolattartó: Reményi Kálmán (remenyi.kalman@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!