Könyvtári adminisztrátor

Bruttó órabér

1495Ft/óra

Megbízó: Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet

Munkaidő sáv
Heti 20 óra alatt

Szeretsz adminisztrációs feladatokat végezni és jó a szervező képességed? Szívesen dolgoznál, de az órarended miatt nem tudsz túl sokat vállalni? Az OGYÉI-nél ez nem jelent problémát! Ha ráérsz minden nap 8:00 és 13:00 között, jelentkezz erre a diákmunka-lehetőségre!

Cégbemutató

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) gyógyszerészeti államigazgatási feladatokat lát el, valamint egészségügyi államigazgatási szervként is működik. Most te is részese lehetsz a csapatuknak!


Feladatok
  • Könyvtár kialakításában való aktív részvétel
  • Könyvek adminisztrációja

Elvárások
  • Érvényes nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. életév
  • Felhasználói szintű MS Excel ismeretek

Munkaidő

  • Hétköznaponként irodai nyitvatartási időben
  • Vállalható akár magasabb heti óraszám is
  • 8:00-13:00 közötti munkavégzés 
  • Diákmunka-lehetőség november végéig

Amit kínálunk

  • Br. 1495 Ft/óra
  • Megismerheted egy államigazgatási szerv működését
  • Belvárosi munkahely
  • Támogató csapat
  • Szakmai gyakorlat leigazolása


Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, kereshetsz vele bátran a lenti email címen.

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Juhász Barbara (juhasz.barbara@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!