Könyvvizsgálati asszisztens

Bruttó órabér

1750Ft/óra

Megbízó: PKF Könyvvizsgáló Kft.

Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött

Érdekel a könyvelés világa és ráérsz heti 30 órában? Nem okoz nehézséget az angol nyelvtudás sem? Akkor ITT a helyed!

Cégbemutató

A PKF egy független tanácsadó irodákból álló nemzetközi hálózat, melynek hazai képviselete számviteli szolgáltatásokat nyújt főként nemzetközi cégeknek és vezető magyar nagyvállalatoknak. Gyakorlatias, megoldás orientált megközelítéssel dolgoznak, céljuk, hogy segítsenek ügyfeleiknek eligazodni a komplex kérdésekben is egyszerűen, nem engedve kompromisszumot a szolgáltatás minőségéből.

Feladatok
  • Könyvvizsgálati ügyfelek szerződéseinek előkészítése, ügyfél és számlázási adatok karbantartása, a beérkezett anyagok nyomon követése és az utómunkálatok elvégzése
  • Ügyfelektől beérkező egyenlegközlő levelek kezelése, feldolgozása, továbbítása a könyvvizsgálati munkatársak részére
  • Könyvvizsgálati munkatársak adminisztratív támogatása: az ügyfelektől ellenőrzésre elektronikus bekért számlák, szerződések, egyéb dokumentumok beérkezésének figyelemmel kísérése, megfelelő helyre történő lementése, adott esetben formázása, papíron érkező dokumentumok szkennelése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony preferáltan közgáz, pénzügyi vagy számvitel területen
  • Legalább két befejezett év
  • Felhasználó szintű MS Office ismeret
  • Alapfokú angol nyelvtudás

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között heti minimum 30-40 óra vállalása rugalmas beosztásban

Amit kínálunk

  • Bruttó 1750 Ft/óra
  • Nemzetközi és magyar ügyfélkörtől érkező változatos szakmai munka
  • Heti angol nyelvi szakmai oktatás
  • Tapasztalt, támogató szellemű csapat
  • Rugalmas munkahely
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú diákmunka


Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.

Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Gazdasági
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +írásban: +
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Nagy Alexandra (nagy.alexandra@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!