Panaszkezelés
Bruttó órabér
2300Ft/óra
Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között
Ha csak részmunkaidőben keresel munkalehetőséget, jelentkezz panaszkezelési pozícióra a Generali Biztosító Zrt-hez.
Kategória
Irodai
Cégbemutató
A Generali Biztosító Zrt. meghatározó piaci szereplő hazánkban, évek óta stabil piaci részesedéssel. A szervezetben dolgozók elszánt csapatként támogatják munkájukkal a Generali Biztosító gazdasági tevékenységét, eredményességét.
Feladatok
- Az írásban beérkező ügyféligények feldolgozása
- Ügyfél- és szerződésadatok kezelése
- Beérkező panaszok megválaszolása
Elvárások
- Nappali tagozatos passzív vagy aktív hallgatói jogviszony
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Jó kommunikációs képesség
- Precíz, lelkiismeretes pályázók jelentkezését várjuk
Munkaidő
- Heti minimum 20 óra vállalása rugalmasan, 4 hónap időtartamra
- Hétfőtől péntekig 8:00-18:00, csütörtökön 8:00-20:00 óra között 4 vagy 6 órás műszakokban
Amit kínálunk
- Bruttó 2.300 Ft/óra diákbér
- Amíg nem vagy még 25 éves szja-mentességre lehetsz jogosult, így a bruttó béred, egyben nettó béred is lesz az adómentesség határáig
- Jól megközelíthető, központi helyen található munkahely, illetve betanulási időszak után havi 2-3 nap home office lehetőség
Előnyök
- Angol vagy német nyelvtudás
- 10 ujjas vakon gépelés
- Call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
Jelentkezés
Kérjük, töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatold fényképes önéletrajzodat. Elérhetőségeid pontos megadásával könnyíted a gyors kapcsolatfelvételt.
Részletek
Kapcsolattartó: Szodoray-Nagy Annamária (nagy.annamaria@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!