Pénzügyi asszisztens

Bruttó órabér

1495Ft/óra

Megbízó: Nemzeti Filmintézet Közhasznú Nonprofit Zrt.

Ráérsz suli mellet heti 2-3 nap 4 órát dolgozni? Otthonosan érzed magadat az adminisztrációs feladatokban és nem riadsz vissza az olykor monoton feladatoktól? Ez a diákmunka remek tapasztalatszerzési lehetőséget kínál pályakezdők számára. Ha felkeltette érdeklődésedet, akkor várjuk jelentkezésedet erre a diákmunkára! 

Cégbemutató

A Nemzeti Filmintézet Zrt. tevékenységeivel a magyar filmipar fejlődését segíti elő, mindezt a moziforgalmazásra szánt filmek gyártásával és terjesztésével. Tekints bele Te is a filmipar működésébe!


Feladatok
  • Banki dokumentumok nyomtatása és lefűzése
  • Könyvelők által kiállított számlák nyomtatása és lefűzése
  • MÁK24 igazolások lefűzése
  • Rendszerezés, egyéb adminisztrációs feladatok
  • Lefűzés, spirálozás, archiválás

Elvárások
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • MS Office felhasználói szintű ismerete 
  • Jó kommunikációs képesség 
  • Monotonitástűrés 
  • Irodai környezetben szerzett munkatapasztalat 

Munkaidő

  • Hétköznaponként irodaidőben vállalható diákmunka
  • Heti 2-3 napon
  • Naponta 4 órás munkavégzéssel 

Amit kínálunk 

  • Bruttó 1495 Ft/óra 
  • Modern irodai környezet 
  • Rugalmas munkaidő
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség 


Jelentkezés 

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz pontosan dolgozni. Ha kérdésed lenne keress a lenti email címen.

Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Szabó Zsuzsa (szabo.zsuzsa@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Töltsd fel az önéletrajzod!