Portfóliómenedzser gyakornok

Bruttó órabér

2200Ft/óra

Megbízó: Gránit Alapkezelő Zrt.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Szeretnél betekintést nyerni és tapasztalatot szerezni egy innovatív vállalatnál? Gyere és jelentkezz még ma!

Cégbemutató

2009-es alapítása óta a Gránit Alapkezelő a hazai vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplőjévé vált. A társaság a magánnyugdíjpénztári alapkezelés mellett az intézményi, illetve lakossági ügyfelek vagyonkezelésével, illetve a prémium szolgáltatásokat is foglalkozi, mint ingatlanbefektetés. A cég változatos termékpalettával áll ügyfelei rendelkezésére, így a hagyományosabb termékektől kezdve az innovatív, fenntartható szemléletet is figyelembe vevő befektetési termékek is szolgáltat.


Feladatok
  • Az ingatlankezelő által kezelt ingatlanalapokban található ingatlanok, valamint egyéb eszközök pénzügyi adatainak monitorozása, elemzése
  • Döntéselőkészítő elemzések és prezentációk készítése
  • A rendszeres és eseti belsős, valamint külsős riportoknak és jelentéseknek az elkészítésében való aktív részvétel
  • Ingatlan akvizíciós tevékenységek támogatása
  • Piackutatás, hazai és nemzetközi üzleti trendek követése és értékelése
  • Az Alapkezelő más osztályaival való aktív együttműködés (Üzletfejlesztés, Kockázatkezelés, Értékpapír Front Office)

Elvárások
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony gazdasági vagy pénzügyi területen
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Kiváló kommunikáció angol nyelven

Munkaidő
  • Heti min. 20-30 órában végezhető diákmunka

Amit kínálunk
  • Br.: 2200 Ft/óra bérezés
  • Amíg nem vagy még 25 éves szja-mentességre lehetsz jogosult, így a bruttó béred, egyben nettó béred is lesz az adómentesség határáig
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú lehetőség
  • Home Office lehetősége betanulás után

Előnyök
  • Releváns korábbi tapasztalat
  • Egyetemi TDK helyezés vagy egyéb versenyeredmény
  • Diákszervezeti/szakkollégiumi tagság
  • Power BI ismerete

Jelentkezés

Kérjük, töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatold önéletrajzodat. Elérhetőségeid pontos megadásával könnyíted a gyors kapcsolatfelvételt.


Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / pénzügyi asszisztens
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Szodoray-Nagy Annamária (nagy.annamaria@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod! *

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!