Recepciós

Bruttó órabér

2750Ft/óra

Megbízó: GEODIS Hungary Logistics Kft.

Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött

Ráérsz heti 30–40 órában és szívesen kipróbálnád magad egy nemzetközi vállalatnál? Szeretsz emberekkel kommunikálni, igényes vagy a környezetedre, és jól kezeled a váratlan helyzeteket? Ha a válasz igen, akkor jelentkezz!

Cégbemutató

A GEODIS az SNCF csoport részeként Európában és világszerte a legnagyobb logisztikai szolgáltató vállalatok egyike. Franciaországban piacvezető, Európában a negyedik legnagyobb az iparágban. Nemzetközi elérhetősége közvetlen jelenlétet biztosít 67 országban, valamint egy 120 országra kiterjedő globális hálózatot működtet. Öt üzletágával (ellátási lánc optimalizálás, szállítmányozás, szerződéses logisztika, disztribúció és expressz, valamint közúti szállítás) a GEODIS az ügyfelei teljes ellátási láncát kezeli és komplex megoldásokat nyújt partnerei számára. A vállalat 49.720 munkavállalót foglalkoztat, 2024-ben globálisan 11.3 milliárd eurós bevételt ért el.


Feladatok
  • Beérkező, kimenő posta kezelése, regisztrációja
  • Üzleti partnerek fogadása, tárgyaló foglalások nyilvántartása
  • Belépőkártyák és céges parkolók ügyintézése
  • Irodaszer beszerzése
  • Futár, gyorsposta rendelése
  • Kapcsolattartó az iroda üzemeltetési kérdéseiben a szolgáltató felé
  • Repülőjegyek, bélyegzők rendelése, szobafoglalások intézése
  • Kisebb, cégszintű beszerzések esetén pályáztatás
  • Vállalati szerződések nyilvántartása, lefűzése
  • Vállalati gépjárműparkkal kapcsolatos teljes körű adminisztráció, kapcsolattartás a lízing céggel
  • Ad hoc jellegű adminisztratív feladatok

Elvárások
  • Folyamatban lévő felsőfokú aktív nappali tagozatos jogviszony
  • Felhasználói szintű Excel, Word ismeret
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)

Munkaidő
  • Hétfőtől péntekig heti minimum 30 óra vállalása

Amit kínálunk
  • Bruttó 2750 Ft/óra
  • Multinacionális vállalati környezet
  • Hosszú távú diákmunka

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.


Részletek

Szakterület:
Ügyfélszolgálat/ Vevőszolgálat
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Nagy Alexandra (nagy.alexandra@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!