Recepciós munkatárs
Bruttó órabér
2005Ft/óra
Megbízó: Puzl Office HU Kft.
Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között
Ez az a pozíció, ahol TE lehetsz az első mosoly a bejáratnál és a biztos pont, aki rendet tart a mindennapi nyüzsgésben. Rugalmas, hosszú távon is végezhető diákmunkát kínálunk, ahol valódi irodai rutint és ügyfélkezelési tapasztalatot szerezhetsz. Ha szeretsz emberekkel kommunikálni, figyelsz a részletekre, és fontos számodra a precizitás és a segítőkészség, itt kibontakozhatsz. Jelentkezz és szerezz értékes irodai tapasztalatot professzionális, inspiráló környezetben – ahol a pontosság és a kedvesség egyszerre érték.
Kategória
Irodai
Cégbemutató
A Puzl Office Kft. Közép- és Kelet-Európa egyik növekvő coworking közössége, amely az IT- és startup-ökoszisztéma szereplőinek biztosít modern, inspiráló munkakörnyezetet. Közel tíz éve indultak Szófiában egy merész ötlettel és egy elkötelezett közösséggel; mára 1000+ fős tagsággal működnek. Budapesten egy új épületben fogadják a közösséget – tele energiával, lehetőségekkel és technológiai fókuszú cégekkel. Hisznek abban, hogy a professzionális környezet és a figyelmes működés teremti meg azt a „megérkeztem” érzést, amit a tagjaik keresnek. A céljuk egyszerű: gördülékeny üzemeltetéssel és támogató hozzáállással segíteni, hogy mindenki a munkájára koncentrálhasson.
Feladatok
- Vendégek szívélyes fogadása és irányítása a megfelelő céghez/személyhez
- Látogatók regisztrációja, belépőkártyák kezelése
- Beérkező csomagok és küldemények átvétele, rendszerezése és továbbítása
- Telefonhívások és alapvető e-mailek kezelése, információnyújtás
- Iroda- és helyszínbemutatók időpontjainak egyeztetése
- Események logisztikai támogatása
- Kapcsolattartás a szervezőkkel: együttműködés az operatív csapattal vagy külső partnerekkel, hogy minden gördülékenyen menjen.
- Az iroda és recepciós terület rendezett, barátságos környezetének fenntartása
- Működési hibák észlelése, jelzése és a megoldás koordinálása az operáció felé
- Röviden: aki belép → te üdvözlöd; elfelejtették, hová mennek → te megmented a napot; csomag jön → te eljuttatod a megfelelő helyre; posta jön → te szétválogatod; elromlik → te jelented; káosz van → te rendet teszel – és közben átláthatóvá teszed a napot
Elvárások
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
- Magyar és angol nyelvű magabiztos, udvarias kommunikáció
- Precizitás, megbízhatóság, kiváló szervezőkészség
- Ügyfélközpontú, kedves, türelmes hozzáállás
- Felhasználói szintű digitális ismeretek (Google Workspace, e-mail, táblázatok, nyomtatók)
- Rutin a nyüzsgésben: higgadtság, gyors helyzetfelismerés és priorizálás
- Hosszú távú elköteleződés, 6 órás műszakok vállalása
Munkaidő
- Hétfőtől vasárnapig 08:00-14:00-ig és 14:00-20:00-ig
- Heti minimum 3-4 nap vállalása, napi 6 órában
Amit kínálunk
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Bruttó 2005 Ft/óra
- Fejlődési lehetőség és tapasztalatszerzés
- Kreatív, ötletekre nyitott környezet
- Támogató, összetartó csapat
Előnyök
- Recepciós/ügyfélszolgálati, irodai vagy vendéglátási tapasztalat
- Jó névmemória, természetes vendéglátói attitűd
- Alap rendezvényszervezési tapasztalat vagy érdeklődés
- Startup/tech környezet iránti kíváncsiság
- Proaktivitás: észreveszed, ha valami nem működik, és teszel a megoldásért
Jelentkezés
Amennyiben felkeltette érdeklődésed az alábbi diákmunka, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre!
Részletek
Kapcsolattartó: Bozsó Henrietta (bozso.henrietta@minddiak.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!
Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!