Spanish Speaking HR Administrator

Bruttó órabér

2100 - 2400Ft/óra

Megbízó: VSSB Vodafone Szolgáltató Központ Budapest Zrt.

Munkaidő sáv
Heti 30 óra fölött

Do you speak both English and Spanish? If you’d like to gain practical experience in a dynamic and international environment, Vodafone Shared Services Budapest could be an excellent entry point for you. As an HR administrator, you'll have the opportunity to support HR related processes, such as handling employee queries. If this has sparked your interest, read on for the details!

Cégbemutató

Vodafone Shared Services Budapest (VSSB) is the international service center of the Vodafone Group, operating in Hungary since 2007. The company plays a key role in supporting Vodafone’s global operations across various areas such as finance, IT, HR, procurement, and business analysis. The Budapest center is home to a diverse, multinational team representing over 50 nationalities, offering an innovative, flexible, and development-focused working environment. VSSB aims to create value for Vodafone’s global business operations while providing excellent career opportunities for talented young professionals.


Feladatok
  • Respond to employee queries related to HR topics
  • Maintain and update employee data in internal HR systems
  • Liaising with other departments and performing ad-hoc tasks

Elvárások
  • The position is open to applicants with active or passive student status for at least 1 more year
  • Confident communication skills in English and Spanish, both spoken and written
  • Excellent facilitation skills, along with outstanding accuracy and strong attention to detail
  • User-level knowledge of Microsoft Office programs

Munkaidő
  • Being able to work 30-40 hours per week according to agreed schedule
  • Office hours are between 9:00-18:00
  • Required to work from the office two days per week

Amit kínálunk
  • 2100-400 Ft/hour in gross, depending on performance
  • Opportunity to partially work from home
  • Chance to learn alongside an experienced and professional team by observing their daily work
  • Long-term development opportunities, such as internships or full-time positions

Jelentkezés

If you're interested in this position, please fill out the form below and attach your CV. Our colleagues will get in touch with you as soon as possible.


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / adminisztrációs asszisztens
További szakterület:
Humán erőforrás/Munkaügy / HR asszisztens
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
As soon as possible
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
spanyolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Cseh Krisztina (cseh.krisztina@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!