Számlázási gyakornok

Bruttó órabér

1600Ft/óra

Megbízó: MET Asset Management Support Zrt.

Érdeklődsz a pénzügyi folyamatok iránt és nem riadsz vissza egy kis adminisztrációs feladattól? Szívesen nyernél betekintést egy multinacionális vállalat pénzügyi szekciójába? Ha válaszod igen, akkor téged keresünk erre a diákmunkára! 

Cégbemutató

A MET csoport egy svájci központú, európai integrált energiakereskedelmi cég. A cég aktív résztvevője, a gáz-, áram- és olajkereskedelemnek. Jelenleg 14 európai országban van jelen, több mint 1600 fővel. Emellett 25 nemzetközi gázpiacon folytat kereskedelmet.


Feladatok
  • bejövő és kimenő számlák kezelése 
  • jelentések és elemzések készítése 
  • adminisztrációs feladatok ellátása 

Elvárások
  • nappali tagozatos aktív, vagy passzív hallgatói jogviszony 
  • gazdasági vagy pénzügyi területen folytatott tanulmányok 
  • felsőfokú angol nyelvtudás 
  • magabiztos MS Excel ismeret 

Munkaidő 

  • hétfőtől péntekig irodaidőben 
  • rugalmas beosztásban 
  • heti 3 nap vállalásával 

Amit kínálunk 

  • bruttó 1600 Ft/óra 
  • szakmai gyakorlat leigazolása 
  • fejlődési és tanulási lehetőség 
  • fiatal, együttműködő csapat
  • hosszú távú diákmunka lehetőség 

Előnyök
  • hasonló területen szerezett munkatapasztalat 

Jelentkezés 

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen!

Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Gazdasági
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +++írásban: +++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Juhász Barbara (juhasz.barbara@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Töltsd fel az önéletrajzod!