Szolgáltatás koordinátor gyakornok

Bruttó órabér

2230Ft/óra

Megbízó: Konica Minolta

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Még nem tudod pontosan, hogy milyen területen indulj el? Ha jól értesz az emberek nyelvén és általában te vagy az, akihez a barátok fordulnak segítségért, téged várunk! Itt lehetőséged lesz belelátni egy nemzetközileg elismert IT-s cég mindennapjaiba. Indítsd el a karrieredet náluk!

Cégbemutató

A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatásokat nyújt, melynek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra, valamint a biztonságra vonatkozó megoldások.


Feladatok
  • Eseti ügyfélpanaszok kezelése és nyomon követése
  • Rendszeres ügyfél látogatásokon való részvétel értékesítő kollégáinkkal, ahol segíthetsz szolgáltatási problémák azonosításában és javaslatok megfogalmazásában
  • Eszközmanagement szoftverek bemutatása, azok bevezetésének támogatása
  • Ügyfél profitabilitás folyamatos nyomon követése
  • Üzleti lehetőségek azonosítása a portfolióban szereplő új technológiák vonatkozásában 
  • Munkavégzéshez kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Szoros együttműködés az értékesítés, logisztika, ügyfélszolgálat, adminisztrációs osztályokkal

Elvárások
  • Folyamatban lévő nappali tagozatos tanulmányok, még legalább 1,5 évig
  • Középszintű aktív angol nyelvtudás
  • MS Office programok magabiztos kezelése különösen az Excel (pl.képletek, pivot)
  • Nyitott személyiség, proaktivitás
  • Jó kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség
  • Műszaki affinitás
  • Magas szintű ügyfélorientáció

Amit kínálunk

  • Br. 2230 Ft-os gyakornoki órabér
  • Professzionális, szakmai támogató csapat
  • Nemzetközi vállalati háttér
  • Részben Home Office-ban való munkavégzés
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Medicover (Magánegészségügyi ellátás biztosítása)
  • Céges telefon és laptop használat

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig irodai munkarendben (H-CS 08:00-17:00; P: 08:00-14:30) heti minimum 20 óra vállalása az elvárt
  • Rugalmas, a tanulmányokhoz illeszthető beosztásban

Előnyök
  • Ügyviteli IT rendszerek ismerete
  • Irodatechnika területén szerzett tapasztalat
  • MS Power BI ismeret 
  • B kategóriás jogosítvány

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott email címen.

Részletek

Szakterület:
Ügyfélszolgálat/ Vevőszolgálat / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: +++

Kapcsolattartó: Obóczki Eszter (oboczki.eszter@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!