Szolgáltatásmenedzser gyakornok

Bruttó órabér

1545Ft/óra

Megbízó: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

Szeretnél betekintést nyerni Magyarország legnagyobb energetikai vállalatcsoportjának működésébe? Ráérsz heti minimum 24 órában és szeretsz adminisztrálni? Gyere és jelentkezz!

Cégbemutató

Az MVM Zrt. mintegy 775 ezer egyetemes és szabadpiacon vételező ügyfelet lát el energiával. Legfontosabb célkitűzése, hogy szolgáltatásának színvonalát, biztonságát és minőségét szem előtt tartva végezze a munkáját, figyelembe véve a fogyasztók igényeit, csakúgy, mint a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás szempontjait.


Feladatok
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Az SAP rendszerben történő adatrögzítések és számlakezelések precíz és határidőben történő elvégzése
  • Háttérnyilvántartások vezetése megadott kritériumoknak megfelelően
  • Excel táblázatban konkrét részfeladatok elvégzése
  • IT tárgyi eszközökkel kapcsolatos feladatok
  • Nyilvántartások kezelése, leltározási feladatok ellátása

Elvárások
  • Folyamatban lévő nappali tagozatos felsőfokú tanulmányok
  • Magabiztos, felhasználói szintű Excel tudás, adminisztrációban precizitás, pontosság, megbízhatóság

​Munkaidő

  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Bruttó 1545 Ft/óra diákbér

Amit kínálunk

  • Heti min. 20-30 órában végezhető diákmunka
  • Hosszú távú lehetőség


Jelentkezés

Amennyiben felkeltette érdeklődésed az alábbi pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre!

Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Balogh Zoltán (balogh.zoltan@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Töltsd fel az önéletrajzod!