Telefonos ügyfélszolgálati ügyintéző

Bruttó órabér

2450Ft/óra

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Te is szereted, ha egy kellemes hangú, precíz ügyintéző segít eligazodni a számodra nehéznek tűnő teendőkben? Most megmutathatod, szerinted milyen az ideális ügyfélszolgálatos! Rugalmas időbeosztású, hosszú távon végezhető diákmunka-lehetőséget ajánlunk.

Cégbemutató

Partnercégünk a vezető nemzetközi vállalkozások élenjáró pénzügyi szolgáltatója. Ügyfelei részére az élethelyzetükhöz és igényeikhez igazodó széleskörű pénzügyi szolgáltatásokat nyújt. Most diákként is csatlakozhatsz csapatukhoz!


Feladatok
  • Ügyfelek bejelentéseinek fogadása, rögzítése, adategyeztetés
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel
  • Telefonos segítség nyújtása az igényelhető szolgáltatások megszervezésében
  • Adminisztrációs feladatok

Elvárások
  • Aktív vagy passzív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony még min. 1 évig
  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • MS Office ismeret
  • A munkához kapcsolódó adminisztrációs feladatok precíz elvégzése

Munkaidő
  • Hétfőtől vasárnapig 0-24, rugalmas beosztás szerint, napi 6 - 8 - 10 órás műszakokban
  • Mivel a cég 0-24-ben elérhető az ügyfelek számára, így fontos, hogy tudj vállalni éjszakai műszakot és hétvégi műszakot is
  • Legalább heti 25-30 óra vállalása

Amit kínálunk
  • Bruttó 2450 Ft/óra diákbér + műszakpótlék
  • Amíg nem vagy 25 éves SZJA mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is 2450 Ft/óra lesz
  • A munka megkezdése előtt felkészítő tréning
  • A betanuláshoz szükséges mentor biztosítása
  • Hibrid munkavégzés
  • Hosszú távú diákmunka
  • Leigazolható szakmai gyakorlat

Előnyök
  • Call centerben szerzett tapasztalat
  • Minél több ráérés a megadott munkaidőben

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra!

Ha már regisztráltál az oldalon, jelentkezz be és frissítsd az önéletrajzod. Ha kérdésed lenne, keress bátran a megadott e-mail címen!



Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / ügyintéző
Munkakör:
Ügyfélszolgálat
Tervezett kezdés dátuma:
folyamatos
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Gál Orsolya (debrecen@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod! *

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!