Terminal Management Office - diákmunka

Bruttó órabér

1874Ft/óra

Megbízó: Yettel Magyarország Zrt.

Munkaidő sáv
Heti 20 óra alatt

Ráérsz heti 20 órában és szívesen végeznél adminisztrációs feladatokat? Ha a válasz igen, akkor ez egy kiváló lehetőség számodra!

Kategória

Irodai

Pest megye

Törökbálint

Cégbemutató

A Yettel Magyarország azon dolgozik, hogy számodra is alapvetéssé váljanak a mobilkommunikáció és a mobilinternet előnyei, méghozzá Európa egyik leggyorsabb 5G hálózatán. Nézz filmet, tanulj, vegyél autópálya matricát útközben, mobilról, vagy csak intézd banki ügyeidet, vagy vállalkozásod vezetését a fotelből, kényelmesen! A Yettel csapat arra fókuszál, hogy a telekommunikációs folyamatok egyszerűbbé tegyék az életed, és felfedezhesd velük a világot, úgy, ahogy te szeretnéd! A Yettelnél a legnagyobb értéket a kollégák képviselik. Náluk behozhatsz mindent, ami Te vagy, és valódi hatással lehetsz a világra! Izgalmas projektekbe, jó csapatba és különleges környezetbe várnak Téged, több mint 1800 kolléga közé.


Feladatok
  • Az ATL és a BTL kampányokkal kapcsolatos előkészítési feladatok
  • Kampányinformációk, kampányanyagok és brief-ek adminisztrációja
  • Termékadatlapok kitöltése, ellenőrzése, egyeztetése
  • Árlisták kezelése, feltöltése
  • Versenytársi ajánlatok figyelése
  • Egyedi árazású termékek kiajánlása, beárazása tender alapján
  • Értékesítési eredmények alapján riportok készítése

Elvárások
  • Folyamatban lévő nappali tagozatos marketing/gazdálkodási menedzsment/pénzügy tanulmányok
  • Középfokú angol nyelvtudás (rendszeresen kell angol anyagokat készíteni)
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Precíz és önálló munkavégzés

Munkaidő
  • Heti min. 20 órában végezhető diákmunka

Amit kínálunk
  • Céges buszjárat Törökbálintra
  • Bruttó 1874 Ft/óra diákbér

Jelentkezés

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, töltsd k a lenti űrlapot és kattints "Jelentkezem" fülre!


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció / -
Munkakör:
Irodai
Tervezett kezdés dátuma:
2025. januártól
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Balogh Zoltán (balogh.zoltan@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!