Pénzügyi Adminisztrációs Gyakornok

Bruttó órabér

2100Ft/óra

Megbízó: VSSB Vodafone Szolgáltató Központ Budapest Zrt.

Munkaidő sáv
Heti 20 óra alatt

Szeretnél valódi tapasztalatot szerezni a pénzügy világában egy dinamikus, nemzetközi vállalatnál? A Vodafone Shared Services Budapest most lehetőséget kínál, hogy betekintést nyerj egy nemzetközi vállalat pénzügyi folyamataiba. Szívesen dolgozol Excelben és SAP-ban, miközben rugalmasan beoszthatod a munkaidődet? Jelentkezz még ma!

Cégbemutató

A Vodafone Shared Services Budapest (VSSB) a Vodafone Csoport nemzetközi szolgáltató központja, amely 2007 óta működik Magyarországon. A vállalat kulcsszerepet tölt be a Vodafone globális működésének támogatásában több területen, mint például pénzügy, IT, HR, beszerzés és üzleti elemzés. A budapesti központ sokszínű, multinacionális csapatnak ad otthont, amely több mint 50 nemzet képviseletét foglalja magában, és innovatív, rugalmas, fejlődést támogató munkakörnyezetet kínál. A VSSB célja, hogy értéket teremtsen a Vodafone globális üzleti tevékenységéhez, miközben kiváló karrierlehetőségeket biztosít tehetséges fiatal szakemberek számára.


Feladatok
  • Riportok futtatása és letöltése SAP-ból
  • Adatok előkészítése, rendszerezése Excelben
  • Számlák elemzése
  • Ad hoc adminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása

Elvárások
  • Közép/felsőfokú angol nyelvtudással rendelkezel
  • Érdeklődsz a pénzügy/számvitel területe iránt, ilyen területen tanulsz
  • Pontos, precíz, megbízható vagy
  • Aktív a hallgatói jogviszonyod

Munkaidő
  • Rugalmas munkarend heti 20 órában
  • Általános irodai nyitvatartás, hétköznapokon, 8-18 óra között
  • Munkavégzés általános irodai munkaidőben

Amit kínálunk
  • Bruttó 2100 Ft/óra
  • Home office lehetőség
  • Nemzetközi környezet, szakmai fejlődési lehetőség
  • Azonnali kezdési lehetőség

Előnyök
  • Adózási vagy számviteli tapasztalat

Jelentkezés

Ha érdekel ez a pozíció, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, és csatold az önéletrajzodat. Kollégáink a lehető leghamarabb felvesszik veled a kapcsolatot.


Részletek

Szakterület:
Pénzügy/ Számvitel/ Kontrolling
Munkakör:
Gazdasági
Tervezett kezdés dátuma:
Azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Barczikay Réka (barczikay.reka@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!