Portuguese Speaking Merchant Onboarding Administrator Trainee

Bruttó órabér

2200Ft/óra

Megbízó: Euronet Services Kft.

Munkaidő sáv
Heti 20-30 óra között

Would you like to contribute to the daily operational business processes of a multinational company? In this position, you can make the most of your open-minded and detail-oriented personality and gain more insight into the merchant management operations of Euronet Services. Here is the chance to show your Portuguese language skills and develop your problem-solving ability! Do not hesitate to apply!

Cégbemutató

Euronet Worldwide is an industry leader in processing secure electronic financial transactions. The Company offers payment and transaction processing solutions to financial institutions, retailers, service providers and individual consumers. These services include comprehensive ATM, POS and card outsourcing services, card issuing and merchant acquiring services, software solutions, consumer money transfer and bill payment services, and electronic distribution for prepaid mobile phone time and other prepaid products.


Feladatok
  • Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems
  • Check all inputs for correctness and completeness (including documentation)
  • Collect missing details from counterparts
  • Check quality of data in the onboarding systems
  • Verify of AML/KYC details as well registration details of the applicants
  • Collect missing information from credit and compliance databases, if needed

Elvárások
  • The position is open for applicants with active or passive student status
  • Strong intermediate level of English and Portuguese
  • Knowledge of Microsoft Office programs

Working hours

  • Flexible schedule on weekdays
  • Minimum 20-30 hours weekly
  • Long-term development opportunity

What we offer

  • 2200 Ft/hour in gross
  • Multinational environment
  • Internship confirmation
  • Home office opportunity

How to apply

Please fill in the form below and upload your CV. We will contact you as soon as possible.

Részletek

Szakterület:
Pénzügy/Számvitel/Kontrolling / -
Munkakör:
Gazdasági
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
portugálszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Barczikay Réka (barczikay.reka@minddiak.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztráltál, lépj be!

Belépek

Ha még nem regisztráltál, kérjük, add meg elérhetőségeidet, amin megkereshetünk. A jelentkezésedről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattins a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdd el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltsd fel az önéletrajzod!

Ha hibát találsz, kérjük küldd el a jelentkezésed a kapcsolattartó e-mail címére!